Imagine

vineri, 21 martie 2014

Ce este istoria?

Nici prin gand nu-mi trecea sa incep cu buburuza lectiile despre istorie.

Este adevarat ca e pasionata de Egiptul antic, dar probabil as fi facut o lectie dedicata acestui subiect.

Tin sa-i multumesc inca o data colegei mele Laura care mi-a schimbat modul de gandire la 180 de grade.

Datorita ei am regandit modul in care sa-i prezint buburuzei anumite subiecte.

O sa incepem sa discutam despre istorie pas cu pas, intr-un mod cronologic si pe intelesul celor mici.

Primul subiect cu care deschidem seria acestor lectii este o intrebare: Ce este istoria?

Folosindu-ma de materialele pe care colega mea mi le-a pus la dispozitie si de care sunt mai mult decat incantata am realizat o prima mini-carticica de citit.

Da, asa cum stiti cititul este una dintre activitatile principale cand vine vorba despre "lectiile" buburuzei.

Aveti mai jos cateva imagini din acesta carticica.
Am urmarit acelasi sablon, scris mare si distantat, numai bun de citit de catre buburuza.




Carticica o gasiti aici.

Si pentru a adauga un pic de culoare, o activitate creativa ar fi tare potrivita cu aceasta lectie.

Copacul genealogic al familiei ar completa perfect lectia tinand cont ca cei mici se familiarizeaza cu notiunea despre istorie cu ajutorul exemplelor care formeaza "istoria" lor.

Noi am realizat un astfel de copac cu ceva timp in urma si avem afisat acel copac pe frigider.


Detalii de la momentul respectiv gasiti aici.

De data aceasta am realizat un tablou pe o coala mai mare de hartie din amprenta mainilor tuturor membrilor: buburuza, mami si tati.

Cum a colorat acesti copaci, numai buburuza stie :)))


Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 11 luni)

Un comentariu:

  1. E foarte interesant cum ati lucrat! Si-mi place mult si carticica voastra, o sa folosim si noi ideea la un moment dat!

    RăspundețiȘtergere