Imagine

marți, 4 martie 2014

Flori de primavara (2014)

La cererea buburuzei discutam despre florile de primavara. 


Asta dupa ce in toamna a incurcat crizantema nici nu imi mai amintesc cu ce floare si mi-a spus ca e din cauza ca nu am discutat despre ele acasa :)

De data aceasta discutam despre florile care apar in acest anotimp inca din primele zile ale lunii Martie.

Am inceput prin a revedea florile de primavara folosind cartonasele confectionate anul trecut.


Asa cum va mentionam in articolul de anul trecut, in poza de mai sus apare o greseala la margarete.
Am modificat documentul si acum avem margarete. Am modificat un pic si scrisul sa fie mai mare, dar nu am mai refacut si poza.

Articolul il gasiti aici. Cartonasele cu flori de primavara le puteti gasi aici.

Am alternat activitatile matematice cu cele de citit, avand grija ca subiectul principal sa fie florile de primavara.

Am inceput prin a citi o noua mini-carticica pe care am realizat-o pentru aceasta lectie.

Textul l-am preluat de aici. Este scris de doamna Mia Bara si mi-a placut tare mult. S-a potrivit perfect cu ceea ce vroiam sa fac cu buburuza.
Am luat doar partea dedicata primaverii, am marit textul si am adaugat poze de colorat cu toate florile care apar in poezie.

Dupa ce a citit textul buburuza a colorat imaginile si arata tare dragut.


Coperta pentru carte este o alta fisa colorata de buburuza, fisa pe care o gasiti aici.


Daca va place aceasta mini-carticica o gasiti in colectia noastra de materiale si o puteti descarca aici.

Dupa citirea poeziei si colorarea imaginilor am facut cateva adunari si scaderi.


 Aceste fise fac parte dintr-un pachet pe care il gasiti aici. Vom rezolva restul fiselor pe parcursul zilelor urmatoare.

Nu am uitat nici de cuvintele incrucisate.

Le-am ales pe cele care contineau flori de primavara.


Fisele le gasiti aici.

Am revenit la matematica, spre bucuria mea buburuza mi-a spus ca activitatea asta este "super tare". 

Banuiesc ca a atras-o modul prezentarii, lucru de retinut si tema de gandit pentru mine.

Am scos la imprimanta sablonul florii. Sablonul il gasiti aici.

Una dintre flori am decupat-o. Am decupat fiecare petala in parte, dupa care le-am lipit de cea de a doua floare.
Cred ca ar fi fost si mai bine daca foia de care le-am lipit ar fi avut alta culoare.



Sub fiecare petala am scris un exercitiu de matematica, reusind sa trecem prin majoritatea notiunilor cu care jonglam in momentul de fata.








Tot la matematica am gasit o fisa cu scaderi repetate, fisa pe care o gasiti aici.



Cu aceasta fisa am incheiat activitatile dedicate florilor de primavara din aceasta zi.

Nu am reusit sa terminam astazi toate materialele pe care le aveam pregatite, drept urmare vom continua si maine.

(5 ani si 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu