Imagine

vineri, 7 martie 2014

Ghicim florile de primavara (game board)

Florile de primavara, tare mult  imi plac. Imi plac cum arata, imi plac cum miros, sunt nelipsite de la noi din casa.

Cu toate astea buburuza nu le recunoaste asa usor. Nu am inteles de ce, dar inainte de a face partile componente si ciclul de viata al plantelor (asa cum mi-am dorit initial), m-am gandit ca ar fi mai bine sa le recunoastem intai :)

Tot buburuza mi-a spus ca ii plac mult mai mult activitatile pe care i le realizez eu decat fisele.
Astazi cand cautam cate ceva pentru engleza mi-am venit o idee a cum as putea sa repet cu ea denumirile florilor de primavara. Metoda asta o puteti aplica la orice lectie.

I-am realizat un joc pe care l-am jucat impreuna.


Am inceput cu o tabla de joc. Am gasit una cu 20 de casute. Eu aveam 10 ghicitori pentru 10 flori de primavara.

Sablonul pentru tabla de joc il gasiti aici.

Am realizat 10 cartonase cu enuntul ghicitorilor.



Ghicitorile le-am luat de aici.

Pentru cele 10 flori am realizat alte 10 cartonase cu imaginile lor.


Cartonasele cu imaginile florilor le gasiti aici.

Am completat tabla de joc, am rugat-o pe buburuza sa imi aduca 2 pioni si un zar.



Cum ne-am jucat?

Pe tabla de joc am alternat o cifra de la 1 la 10 cu numele unei flori, completand astfel toate cele 20 de casute.

Primul jucator dadea cu zarul si inainta numarul de casute indicat de zar.

Daca nimerea pe o casuta cu o cifra, tragea un biletel cu o ghicitoare si o citea.
Un raspuns corect ii dadea posibilitatea sa mearga mai departe tura urmatoare. Un raspuns gresit il facea sa stea o tura.

Daca nimerea pe o casuta cu numele unei flori pe ea, trebuia sa aleaga cartonasul cu floarea respectiva.
Un raspuns corect ii dadea posibilitatea sa mearga mai departe tura urmatoare. Un raspuns gresit il facea sa stea o tura.

Pe tabla de joc existau cateva cercuri, cercuri in care eu am scris STOP.
Daca nimerea pe casuta respectiva trebuia sa stea o tura.

Si tot asa am continuat cand eu, cand ea ... pana cand buburuza a castigat :)

(5 ani si 10 luni)


4 comentarii: