Imagine

luni, 17 martie 2014

Jupiter

As fi dorit sa incep lectiile despre istorie cu buburuza in aceasta saptamana.

Cand a venit acasa mi-a spus la telefon ca are ca tema de desenat o planeta.

M-a luat prin surprindere, am uitat sa urmaresc planificarea de la Editura Sigma, cea dupa care lucreaza la clasa.

Au inceput modulul "De la Pamant la Soare".


Pozele cu povestea integrala le gasiti pe pagina noastra de Facebook.

Dupa ce buburuza a citit cartea am intrebat-o ce planeta vrea sa deseneze.

Raspunsul a venit imediat: JUPITER.

Mami: "De ce vrei sa o desenezi pe Jupiter?"
Buburuza: "Pentru ca este cea mai mare!"

Am cautat pe Internet un model cu pasii de urmat (dupa cum stiti eu cu talentul artistic sunt certata) si iata tema pentru maine a buburuzei:


Pasii de urmat pentru a desena planeta ii gasiti aici.

(5 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu