Imagine

vineri, 14 martie 2014

Materiale clasa pregatitoare (semestrul 2)

Unul dintre articolele cele mai citite de pe acest blog este cel dedicat materialelor pe care le-am folosit cu buburuza acasa in primul semestru din clasa pregatitoare. Articolul il gasiti aici.

M-am gandit sa va arat ce materiale folosim in continuare.

E adevarat ca aceste materiale se pot schimba din mers in cazul nostru.

In momentul de fata ne-am axat pe matematica si citire.

Daca in primul semestru am repetat cifrele pana la 10, adunarile si scaderile in concernul 0-10, acum continuam pana la 30.

Pentru acest lucru eu am achizitionat setul cu Baza 10.



Vreau sa inteleaga mecanismul, cum sunt formate cifrele din zeci si din unitati.

Cum am folosit noi pentru inceput aceste cuburi, puteti vedea aici.

Avem in continuare cateva carti, culegeri, caiete de matematica pe care le-am cumparat si din care lucram pe sarite.

O sa vi le arat mai jos.





Printre preferatele buburuzei cartea de la Editura Gama.






Si cea de la Editura Carminis ii place tare mult, cu toate ca mie exercitiile mi se par mai grele.
Cred ca se datoreaza faptului ca este frumos colorata si desenata.




Cartea care urmeaza imi place cel mai mult. Buburuza nu imi impartaseste preferintele :)

De ce imi place? Pentru ca nu e "simpla" :)))








Din culegerea de mai jos am xeroxat exercitiile pentru clasa 1.


Foile  le-am impartit in doua. Cand e cazul scot cate o mini-fisa cu jumatate de foaie pe care buburuza o rezolva.

Pare mai atragatoare in acest fel.


Cand plecam in oras, nu lipseste din geanta setul de la Editura Gama.

Nu poti sa stii niciodata cand ai nevoie de el!



Pe langa matematica citim, citim cat de mult putem. Mai bine zis citeste buburuza.

Drept urmare am achizitionat carti usor de citit, cele pentru copii mai micuti ... da, ne-am intors la ele :))

O sa va arat intr-un articol viitor toate aceste carti, altfel risc sa fac acest articol si mai lung decat va fi :)

Pe langa aceste carti in cadrul lectiilor ii pregatesc materiale de citit pe tema respectiva.

In poza de mai jos sunt 3 dintre mini-cartile pe care i le-am pregatit pentru lectiile ce vor urma.

Uite asa va destainui din subiectele pe care o sa le abordam!


Toate mini-carticelele pe care le-am realizat pentru buburuza le gasiti aici.

O carticica tare draga mie este cea cu Legenda Martisorului.


Nu am uitat nici de micile dictari. Pentru ele folosim cartea de mai jos.



Mai multe detalii gasiti in acest articol.

Asa cum probabil stiti buburuza are o pasiune pentru Egiptul antic dar pana acum nu am avut o lectie pe aceasta tema.

A vazut o expozitie in Amsterdam, a ascultat prezentare din cadrul expozitiei si in rest a rasfoit singura enciclopediile pe care le are in biblioteca ei.

Chiar am reusit sa-i aranjez cartile in biblioteca saptamana aceasta si tare mult ma bucur.

Datorita colegei mele Laura, careia ii multumesc din suflet, m-am decis sa facem lucrurile un pic altfel.

O sa avem cateva lectii despre ISTORIE, pe care o sa le abordez intr-o ordine cat de cat cronologica.

Mi-am schimbat modul de cautare al materialelor pe Internet.
E adevarat ca voi folosi pachetele tematice in continuare dar o sa apelez si la materialele care se gasesc de cumparat.

Daca timpul ne va permite, pe langa istorie si temele specifice fiecarei luni as dori sa discut cu buburuza despre corpul uman si despre geografie.

Daca vom reusi, ramane de vazut!

(5 ani si 11 luni)

8 comentarii:

  1. Va felicit pentru blogul pe care l-am descoperit nu de mult timp. Imi este de mare ajutor in organizarea activitatilor pentru fetita mea. Cand planificam o activitate si-i anunt tema fetitei mele, ma intreaba: "Ne uitam si pe Amintiri de buburuza sa vedem daca gasim ceva?". Sunteti minunata! Multumesc pentru idei si pentru generozitate! Camelia D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! Nu va puteti imagina cat ma bucura sa citesc aceste randuri!

      Va asteptam cu drag alaturi de noi si in continuare!

      Laura

      Ștergere
    2. Va urmarim cu mare placere si va pretuim sincer! Si,ca o coincidenta foarte placuta, cred ca locuim in aceeasi zona, ieri am vazut printre postarile dvs mai vechi o poza dintr-un parculet si fetita mea l-a identificat!!! Deh, copiii si spiritul lor de observatie!

      Ștergere
    3. Da, sunt fantastici!

      Pai poate ne vedem in parculet daca tot s-a incalzit afara! :)

      Ștergere
  2. Spor la treaba, suna foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant articolul. Avem si noi niste carti pentru clasa pregatitoare, dar acestea mi se par mai frumoase. Sigur voi achizitiona o parte din ele.

    RăspundețiȘtergere