Imagine

sâmbătă, 19 aprilie 2014

Ce am mai facut?

Prima postare de cand buburuza a implinit 6 ani :)

In aceasta saptamana mi-am dat seama ca a trecut aproape o luna de cand nu am mai impartasit cu voi din activitatile noastre.

Nu cred ca s-a mai intamplat asta si cu siguranta dupa aceasta vacanta ne vom intoarce cu forte proaspete.

In aceasta luna buburuza si-a aniversat ziua de nastere alaturi de colegii de clasa. 

O petrecere super(califra)stiintifica a avut loc de data aceasta la scoala.

Profesorul Trasnit de la Fun Science impreuna cu colegii buburuzei de clasa au realizat tot felul de experimente.


Prajiturile, cum altfel decat de la Prajiturele :)


Multumim din suflet pentru ele! 

Imediat dupa petrecere buburuza a plecat la bunici pentru a petrece aceasta vacanta.

Si ca sa fac un mic rezumat a ceea ce a facut buburuza in aceasta perioada:

- am patinat, patinat, patinat. Buburuza, nu eu :)

E noua ei pasiune, sper sa dureze si sa nu se termine la fel ca si tenisul.
Momentan merge de 3 ori pe saptamana la patinoar si uite asa 2 seri pe saptamana (pentru ca al treilea antrenament are loc in weekend) sunt ocupate cu antrenamentele.

- nu a uitat lectiile de sah la care merge o data pe saptamana

- a inceput sa mearga la after-school. De voie, de nevoie, la inceput. Daca stau si ma gandesc acum poate nu a fost un lucru tocmai rau. De fapt, ii merge chiar bine.

- a citit


"Tema" ei la after-school este sa citeasca o carte in fiecare zi.

Sa nu va imaginati ca citeste romane. Sunt acele carticele cu maxim 10 pagini, scris mare si eventual autocolante.

Acestea sunt ultimile carti citite de buburuza inainte de a pleca in vacanta.



- a lucrat un pic la matematica

Avem cateva carti din care lucram momentan, plus fisele luate de pe Internet.


Am incercat sa intelegem notiunea de inmultire. Da, curiozitatea buburuzei este de vina de aceasta data.

Am de gand sa revin asupra inmultirii si va voi arata si voua cum am incercat eu sa-i explic despre inmultire.

- a continuat cu dictarile


Cartea dupa care lucram v-am prezentat-o aici.

- si-a redescoperit pasiunea pentru puzzle-uri

- a trecut definitiv de la Lego Duplo la Lego Friends

- am vorbit despre PISICI

Ce am mai facut eu?

- am pregatit petrecerea buburuzei :)

- am planificat lectiile de engleza

- am pregatit urmatoarele materiale pentru lectiile de istorie


- am cautat si cumparat cat mai multe carti numai bune de citit.

Le-am pus frumos pe toate intr-o cutie in camera buburuzei astfel incat sa poata sa-si aleaga singura ce carte vrea sa citeasca.

Asa cum puteti observa are si un mic "stimulent" (cartea de moda) :)


Noi va dorim Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

Paste Fericit!


(6 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu