Imagine

vineri, 25 aprilie 2014

Cei trei purcelusi

Ce puteam face mai potrivit de Ziua Cartii decat sa citim? 

Am cautat repede pe Internet o activitate care sa se potriveasca cu o poveste cunoscuta.

Intr-un final am decis sa citim "Cei 3 purcelusi si lupul cel rau".



Aveam cartea in cutia buburuzei cu carti pentru citit. Nu mai stiti cutia pe care am pus-o la indemana buburuzei? :)


Sa va arat cateva poze din interiorul cartii.




Dupa ce a citit cartea am avut si o mica activitate creativa.


Materiale de care aveti nevoie:

- suluri de carton de la rolele de hartie igienica
- foarfeca
- acuarele
- carioci
- ochisori mobili
- bucati de fetru pentru hainute (noi nu am avut asa ca am folosit hartie autocolanta)
- coli de cartie colorata pentru casa

Purcelusii si lupul cel rau se realizeaza foarte usor.
Decupati forma urechilor din sulurile de carton, coloratile cu acuarela si lasatile sa se usuce.
La sfarsit adaugati detaliile.

In cazul nostru am gresit cand am decupat gura lupului asa ca in acest moment am ramas doar cu cei 3 purcelusi.

Casuta a fost preferata buburuzei.



A realizat-o dintr-o coala de hartie prin tehnica origami si la final a desenat detaliile (usa, ferestrele si acoperisul).

Ideea am preluat-o de aici. In acelasi loc gasiti pasii necesari pentru realizarea casutei.

Va atasez aceeasi pasi preluati de pe alt site (gasiti toti pasii intr-o singura poza).


(6 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu