Imagine

miercuri, 14 mai 2014

Ce carti a mai citit buburuza

Mi-au spus prietenii care ne citesc de cand am inceput acest blog ca am inceput sa scriu din ce in ce mai putin.

Asta pentru ca nu am reusit sa realizez cu buburuza prea multe activitati aditionale scolii.

Ne-am axat pe cateva lucruri. Matematica (adunari si scaderi in concernul 0-30), citire, scriere si engleza.

Astazi m-am gandit sa va arat ce carti a citit buburuza in ultima perioada.

La after school-ul la care merge buburuza citeste zilnic cate o carte. Daca avem timp seara imi citeste si mie.

Pentru citire avem un stoc de carti micute si materialele pe care i le pregatesc pentru lectii. 


Cartile citite la after sunt acestea.


Un exemplu de material creeat de mami este cel din lectia despre canguri pe care o gasiti aici.






Ii cumpar si reviste care apar lunar la centrele de difuzare a presei si care au mici povestioare. 

Pe aceasta am cumparat-o ieri si o sa o citeasca in aceasta seara, chiar inainte de patinaj :)




Ne asteapta pregatite lectiile despre Koala, arheologie, nomanzi, Egiptul antic, cires, inmultire si alte cateva de engleza (corpul uman, hainele, animalele si jucarii).

(6 ani si 1 luna)

2 comentarii: