Imagine

marți, 20 mai 2014

Partile corpului (Lectia de engleza) / The Body parts (English lesson)

Am reluat lectiile de engleza.
Sper ca de aceasta data sa dureze mai mult, sa nu le abandonam asa usor.

E adevarat ca buburuza face engleza la after si la scoala. Astfel interesul ei a crescut, ceea ce imi usureaza un pic munca.

Am inceput pe partea de phonics deoarece asa au inceput si la after school. 
Am facut literele de la A la J pana in acest moment.

O sa revin cu o lista de resurse on-line pe care le folosim la engleza. 
Pe langa materiale tiparite ne folosim si de calculator (in special de cantecele si mici jocuri educative care o atrag pe buburuza).

Apeland la caietul pe care l-am inceput cu ceva timp in urma am repetat notiunile de salut, culorile si numerele.

Nu mai stiti despre caietul de engleza? Vi-l prezentam aici.



Lectia despre GREETINGS, COLORS si NUMBERS o gasiti aici.

Am continuat cu lectia despre partile corpului (BODY PARTS).

Ne-am folosit de cateva carti achizitionate in ultima perioada si de care vreau eu sa cred ca o sa ne tot folosim.

Astfel am citit fiecare expresie, cuvant in parte, atat in romana cat si in engleza.

Pe baza lor ii pun buburuzei diverse intrebari in engleza la care sa-mi raspunda.

De exemplu:
What color is the hair? Is it long?
Are you a boy or a girl?

Si tot asa continuam cu cuvintele discutate in cadrul lectiei respective.

- Primele mele 1000 de cuvinte in limba engleza (dictonar ilustrat) - Editura Litera mica




- Ce stiu despre mine - Editura Litera mica

Cartea parcurge mai multe etape, partile corpului, simturi , etc.

Exercitiile sunt usoare si buburuza a incercat sa citeasca singura in engleza, lucru care pe mine ma bucura.




La sfarsit avem o recapitulare a cuvintelor si expresiilor invatate.


- Invatam limba engleza (caiet pentru cei mici) - Editura DPH



In CAIETUL DE ENGLEZA am adaugat partile corpului completate de buburuza.


Fisa o gasiti aici.

Am incheiat cu cartonasele cu partile corpului.

In poza nu apar toate cartonasele.
Eu le-am scos la imprimanta si am decupat denumirea de cartonase, rugand-o pe buburuza sa adauge denumirea la poza corecta.


Cartonasele le gasiti aici.

(6 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu