Imagine

miercuri, 4 iunie 2014

Materiale clasa pregatitoare (Ne pregatim de vacanta)

Din cauze medicale (nimic grav, dar suficient cat sa stam acasa o saptamana) buburuza a intrat deja in vacanta de vara. Da, pentru ca saptamana viitoare plecam in vacanta de vara si ne intoarcem in timp pentru inchiderea oficiala a anului scolar.

Ei, m-am "pregatit" si eu pentru vacanta.
Nu stiu daca buburuza va avea un caiet de vacanta de la scoala, eu am cumparat cateva astfel de caiete. Le cumpar on-line si recunosc ca unele dintre ele nu sunt asa cum imi doream, de asta va spun "cateva" :)))

Saptamana aceasta am inceput cu un caiet numai bun pentru a recapitula notiunile invatate.

Caietul se numeste "Fise de evaluare finala (clasa pregatitoare)" de la Editura Elicart.


Noi am tot lucrat pe caiete de la ei pe parcursul acestui an.

Testele din acest caiet (14 la numar daca nu ma insel) sunt realizate pe baza diverselor teme studiate in clasa pregatitoare: plante si flori, animale domestice si salbatice, corpul omenesc, legume si fructe, figuri si corpuri geometrice, masurarea timpului, bani, univers, planete, anotimpuri, etc.

Exercitiile sunt de comunicare, matematica si explorarea mediului.

Va las mai jos poze cu prima fisa pe care am lucrat-o aseara pentru a va face o idee.

 



Exercitiul care ne-a atras atentia a fost acela in care cei mici trebuiau sa gaseasca cuvintele dintr-un cuvant.

De exemplu, PORTOCALA: PORT, TOC si CAL.

Pana placam la mare o sa incerc sa va arat cartile pe care le-am cumparat pentru vacanta (acelea dupa care vom lucra).

(6 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu