Imagine

marți, 22 iulie 2014

Calutul de mare (Invatam sa desenam)

Concediul din acest an l-am petrecut in Grecia pe insula Creta.
Am avut astfel ocazia sa vizitam mai multe plaje, care mai de care mai frumoasa.

Buburuza a fost mereu in cautare de scoici pentru doamna invatatoare. Ei bine, nu am gasit nici o scoica, dar ne-am intors cu caluti de mare.

Scoicile le-am gasit ulterior pe litoralul romanesc, dar despre asta sper sa va povestesc in alt articol.

De la calutul de mare cu care ne-am intors din Grecia buburuza si-a dorit sa discutam despre ei si sa aflam cat mai multe lucruri care ii caracterizeaza.

Am ales sa incepem prin a invata cum sa desenam un calut de mare.



Cum eu nu ma pricep la desen, am apelat la o carte pe care o aveam in biblioteca buburuzei, "Invata sa desenezi lucruri minunate".



Cat am rezolvat cateva treburi prin casa calutul era gata.


Mi-a fost de mare ajutor cartea, mai ales ca buburuza s-a descurcat singura pe baza informatiilor din ea.

Vom continua sa discutam despre CALUTUL DE MARE si va vom povesti pe parcurs.

(6 ani si 3 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu