Imagine

sâmbătă, 5 iulie 2014

Ce este arheologia?

Ce este arheologia? Ce sunt arheologii?


Iata o poveste ce ii poate ajuta pe cei mici sa descopere raspunsul la aceste intrebari.

Ca si in cazul primei lectii despre istorie, pentru discutia noastra despre arheologie am pregatit o mini-carticica.


Nu este scrisa de mine, este doar adusa in forma potrivita buburuzei.

Daca vreti sa cititi aceasta poveste, o puteti descarca de aici.

Dupa ce buburuza a citit povestea ne-am adus aminte de o activitate pe care noi am realizat-o in trecut dar care se potriveste de minune cu aceasta lectie.




Nu mai aveam tot setul la dispozitie dar am scos la lumina pepitele pe care le-am descoperit in momentul in care am discutat despre minerale si roci.

Aceasta lectie o gasiti in colectia noastra de lectii dedicate ISRORIEI, colectie ce o puteti accesa aici.

(6 ani si 2 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu