Imagine

marți, 25 noiembrie 2014

Inmultirea (notiunea de adunare repetata)

Inca de anul trecut buburuza ma intreaba de inmultire. Decat sa o las sa o invete gresit am decis sa ii explic cum sta treaba cu inmultirea.

Am pregatit cateva dintre materialele existente care isi asteptau cuminti randul pentru a fi folosite.


Inmultirea este o adunare repetata. Asta a fost primul lucru pe care i l-am spus.


Am scris pe o foaie de hartie ceea ce i-am explicat si dupa cateva zile am apelat la un caiet de matematica.



Pe caietul de matematica i-am dat sa calculeze cateva adunari repetate pe care le-am transfomat mai apoi in inmultiri.

Aveam pregatit un material bazat pe cartea "1, 2, 3, Hai la Zoo" cu ajutorul caruia cei mici pot exersa inmultirea.




Sursa pentru aceast material o gasiti aici.

Documentul tradus il puteti descarca de aici. Multumesc mult Roxana pentru poze.

Cartea din prima poza e in genul scrie si sterge si cu ajutorul ei buburuza a exersat cateva dintre inmultirile invatate.


Tabelul cu tabla inmultirii in stil Montessori il avem de pe FamousKids.

(6 ani si 7 luni)

2 comentarii:

  1. Felicitari! Daca ar fi toti parintii asa implicati in educatia copiilor, lucrurile ar sta asa de diferit....:(

    RăspundețiȘtergere