Imagine

duminică, 3 mai 2015

Clase de animale - Pestii

Nu, nu am uitat despre proiectul nostru dedicat ANIMALELOR.

Daca in saptamanile trecute am vorbit despre REPTILE si MAMIFERE, a sosit randul PESTILOR.

Discutia a urmat acelasi traseu si am plecat de la informatiile pe care le-am citit in enciclopedia animalelor.


Buburuza a scris dupa dictare un rezumat al informatiilor aflate din aceasta enciclopedie pe foaia special pregatita.




Partea preferata a buburuzei a fost tabloul despre pesti pe care l-am realizat impreuna cu ea.


Materiale necesare:

- o coala albastra de carton pentru fundal
- hartie creponata verde pentru alge
- sablonul pentru peste
- creioane colorate
- creioane cu efect de acuarea (pentru detaliile personale ale buburuzei)
- lipici
- folie de aluminiu
- coala de spuma (rosie pentru coada, maro pentru solzi - se poate folosi orice culoare pentru solzi).

Pentru realizarea solzilor am lipit pe spatele foliei de aluminiu solzii din coala de spuma. Dupa ce s-au uscat i-am lipit pe partea opusa de coala de carton.Prin apasare se va realiza efectul solzilor de peste.


Asa cum v-am promis, sursa o sa o dezvalui la sfarsitul proiectului. Mai avem sa va aratam cum am realizat tabloul dedicat pasarilor si cel al amfibienilor.

(7 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu